Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ljusning?!

Publicerad 2009-12-29 19:33:18 i Allmänt

Tjoppan har inte haft feber på två dagar, men den här eländiga hostan håller sig fortfarande kvar! =( Men, vi håller fortfarande tummarna att den ska gå över.

Idag var jag faktiskt och, HÖR & HÄPNA; shoppade. Herregud, när gjorde man det sist?!? Nyårsoutfit är grejad, mycket glitter & glamour nu för tiden och åttitalet verkar vara här. OJA, jag är bortom all hjälp när det gäller shopping. Tycker för det första inte om att prova de eländiga kläderna, som dessutom inte ser speciellt inbjudande ut när det bara hänger där! Nåja, nu är ialla fall lite skojigt inhandlat! Jag överlevde! *skratt*

Nä, nu blir det soffan för hela slanten med en påse nötter! =)
Ha en trevlig kväll alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-12-29 20:16:09

Å, vad skönt att febern är borta!! Hoppas bara hostan försvinner oxå!!!

Känner igen mig i shoppingbeskrivningen. Hua, för att prova. Vi måste väl till Maxi imorgon så då blir det nog till att titta in i butikerna däromkring. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på nyår...

Kramen, Maria

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-12-31 14:51:58

Stackars tjoppan! Inte kul att vara sjuk.



Jag har också shoppas nyårsklänning i år för en gångs skull och den är verkligen överglittrig! Man kanske får passa på medan man kan, glitter funkar ju bara på nyår. =)



Gott nytt år!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela