Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hängig...

Publicerad 2009-12-19 21:21:01 i Allmänt

Nähä! Man får aldrig vara lugn...idag har det känns som att jag haft 40 gradig feber, men icket! Helt feberfri. Tror att mina bihålor spelar mig ett spratt. Nä, nu tycker jag verkligen att det har varit nog med sjukdom i det här huset! Nu ska det vara fristkt!!!

Syrran med familj kom från Götet igår, skoj att träffa dem. Tjoppan har verkligen haft det skitskoj med syrrans yngsta kille idag, han är fem och världens finaste gudson!!!! =) Kärlek!!!

Nu är alla "True Blood"-avsnitt från säsong 2 avklarade, de "sprangs igenom" under tre kvällar; 12 st á 52 min styck. Men jag kan väl få skylla på att jag har varit väldigt sjuk och inte orkat göra någonting annat än legat framför tv:n sedan jag lagt tjoppan på kvällarna!

Nä, nu ska jag kramas med sambosen!
Håll tummarna för att frikhets-feén har varit här i natt och blåst bort alla sjukdomar!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-12-20 09:50:06

Va trist att du varit sjuk! Hoppas du slipper känna av det över jul iaf. Härligt va att de håller på och spelar in säsong 3 just nu av TB? Tyckte du s1 el s2 va bättre?



ha de! kramis

Postat av: Anna G

Publicerad 2009-12-21 21:24:36

Åh jag håller tummarna!

God jul tillbaka!

Kram Anna

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-12-22 11:04:06

Ja nu attans vankas friska juletider. Så de e så.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela