Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Grey

Publicerad 2009-12-09 14:17:18 i Allmänt

Idag är det verkligen en kulen dag! Grått & eländigt, det tar verkligen på krafterna när man inte får se någon härlig snö och ljuvlig sol!

Idag tills imorgonkväll är sambon på kurs i, hmmm, var det Kalmar?! Nåja, hemma är han ialla fall inte. Så tjoppan får vara hos dagmamman två dagar.

Imorgon blir det lite stressigt. Jag slutar 16.00 åker hem (vilket tar ca 25min) hämtar tjoppan, duchar och donar och ska slutligen till stan för att gå på en "mord-middag" med de andra i lärarförbundets styrelse. Kl 18.00 är den, så vi får se hur stressigt det blir!
     Min kära arbetskollega har varit på en sådan här middag tidigare och berättade att det hade varit mycket skoj. Under middagen spelas en "pjäs" upp och vi som äter är tydligen också delaktiga och på slutet gäller det att lista ut vem som är mördaren. Spännande! Nästan som det här programmet som gick för evigheter sedan; "Cluedo", om någon minns det?

Underbart att man bara går fyra dagar nästa vecka! Sedan blir det jullov för hela slanten! =) Denna termin har verkligen rusat på! Oj, så snabbt den har gått.

Nä, nu ska jag återgå till min planering, känns skönt med en sådan efter otroligt mycket slams idag!
Haré Bäst
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2009-12-09 21:37:58

Wow det låter hur spännande som helst! Ha det!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela