Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

GOD JUL!!!!

Publicerad 2009-12-23 13:51:06 i Allmänt

OJA, jag har varit världens sämsta bloggare...men, det har tagit upp all min tid att bara mysa med tjoppan nu de här dagarna! Nu är jag lite bättre, hostig & snorig...men ingen magsjuka & feberkänning, så det får väl ses som godkänt då?!

Ikväll blir det många gäster här; närmare 14st!!! Ups, vad har vi gett oss in på!? Nåja, det blir skoj! En sallad till förrätt, kycklingwook till varmrätt & slutligen jordgubbs cheescake till efterrätt, hoppas gästerna blir nöjda! =)

För övrigt har jag världens bästa lillebror, idag var han och inhandlade en tv-bänk åt oss. Den var nämligen på rea tills imorgon. I stan, vill jag tillägga, därigenom har inte vi någon möjlighet att hämta ut den...men, eftersom brollan numera bor där så var han snäll och hämtade ut den!!! TACK SNÄLLA!!! PÖSS!!!

Till sist vill jag bara lägga in en bild på världens finaste tomte & dotter och sedan skriva:
GOOOOOOD JUL!!!! Hoppas ni får en underbar dag imorgon!!! =)


(VÄRLDENS FINASTE!!! =)

Kramar i massor!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-12-23 20:18:33

Så sööööööööööööt!!



Gooooo Jul käre ni!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela