Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

För 2 År Sedan...

Publicerad 2009-12-04 15:28:23 i Allmänt

...fick jag en ofantlig förkylning! Oj, oj, oj så tät & eländig som jag var då har jag aldrig varit. Jag blev hemskickad från jobbet en tisdag och torsdagen, två dagar senare vaknar jag kl 05.00 av att hela rummet snurrar och sedan blir jag tvungen att springa på toaletten för att kräkas, yrseln försvann sedan. Dagen efter var det likadant & slutligen lördagen, enda skillnaden då var att jag aldrig kom mig upp från toalettgolvet. Yrseln var ALLDELES för stor. Direkt jag rörde mig kräktes jag pga yrseln.
     Min älskade sambo skjutsande mig omedelbart in till lassarettet (hela färden in var ett stort kräkkalas, då jag ju rördes hela tiden) Det visade sig, hör och häpna, att jag var helt frisk! Inga fel fanns att se! De kom, efter fyra dagar, fram till att det förmodligen var en inflamation i innerörat som satt sig på balanssinnet...något som då självklart påverkar ens balans och därigenom blir man yr!

Av detta blev jag sjukskriven i två heeela, låååånga veckor pga att jag inte kunde röra ännu mindre köra bil till mitt kära jobb.
     Denna känslan av yrsel har jag sedan dess sluppit. Tills imorse! Kl 04.00 vaknade jag exakt som då, YRSEL! Hela rummet snurrade, enda skillnaden var att jag slapp gå och kräkas. Fast jag vågade inte prova mig på att somna om igen, då jag var rädd för att vakna upp lika otäckt igen! =(

Blä, blä, blä säger jag bara! Vill ABSOLUT inte få igen det där hemska igen! Det tokiga är att jag på nått vis spänner mig i nacken nått fruktansvärt (ofrivilligt) och därigenom blir det inte bättre direkt!! Nä, nu ska jag försöka ta och slappna av och njuta av helgen! =)

Nu är det strax jul gott folk!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela