Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Bajs & Kräk!

Publicerad 2009-12-16 12:26:35 i Allmänt

För ett år sedan, nästan prick, drabbades hela min älskade familj av magsjuka...detta tycktes vara början till en slags "tradition", för igår, kom eländet igen! BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! Jag vet inte om jag tycker att det finns någon värre sjukdom än just magsjuka. Ja, i förhållande till de sjukdomar jag faktiskt haft, vet att det finns betydligt värre!



(Såhär pigg & fräch känner man sig!)

Så nu blir de två sista dagarna på jobbet, två dagar hemma i sängen istället. Jäkla skit!!! Bokstavligen! Känns så trist att inte få krama om mina älskade elever och verkligen önska dem god jul. Jaja, det är bara att gilla läget.

Måste väl, som den positiva personen jag ändå är, skiva nått som är skoj:
Vi har fått snö!!!!! ÅH så glad jag är över detta. Jag fick skotta igår morse! =) Hoppas, hoppas och återigen hoppas att detta ligger kvar nu!!!

Kramar till alla!
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-12-16 18:22:45

Kan bara hålla med. Magsjuka är bland det värsta man kan ha... Av sånt som inte är dödligt. Hua, hoppas ni kryar på er!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela