Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tji Fick Jag...

Publicerad 2009-08-21 14:45:38 i Allmänt

Jag trodde att människor över en viss ålder var vuxna. Men, tji fick jag! Det visar sig att människor, BETYDLIGT högre än den åldern jag trodde var "vuxengräns", beter som sig som 14 år. Märkligt! Hoppas att mången uns av mogenhet kan tränga in där den behövs! *hoppas*
    
Annars är det bra, helgen är här & det känns underbar. Ingenting är inplanerat, vilket också känns skönt! Behöver få vara hemma och rå om de mina! =)

Hoppas ni får en fin helg ni med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-08-22 19:49:27

Hehe, vad nyfiken jag blir! :) Men det är sjukt faktiskt att vissa människor aldrig kan lära sig att uppföra sig. KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela