Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Pussar Bort...

Publicerad 2009-08-07 20:12:18 i Allmänt

Nej, "hals-sandpappret" vill inte släppa, idag trodde jag nästan att min röst inte skulle fungera. Men, det gör den...lite grann ialla fall! Men, det låter som att jag halsat en 7:a wiskey = "sexy"! *fniss*
    Nu är det ialla fall helg,och vi taggar för friskhet! Sen myser vi för fullan muggar & glömmer att vi är sjuka.


(Vi pussas & glömmer allt vad sjukdom heter! =)

Hoppas ni alla får en supermysig helg, utan sjukdom!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Elvira & Albin

Publicerad 2009-08-08 20:39:36

Måste bara bekänna att de är jag som är den duktiga fotografen.. =)

Hoppas att ni piggnar till snart...

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela