Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Krasslig Fortfarande

Publicerad 2009-08-12 20:23:07 i Allmänt

Är sugen på att fiska, eller göra något annat skojigt i naturen! Men, som läget ligger just nu verkar det lite knöligt. Både sambon & jag är fortfarande krassliga! =( Men, det känns ändå liiite bättre...så hoppet finns!


(Precis som sin pappa kanske tjoppan också blir fisketokig!)

Idag satt vi och färdigställde våra scheman på jobbet, jag fick ett hyfsat bra måste jag säga...det känns toppen. Speciellt nu när man har tjoppan & hon ska börja hos dagmamman. Inskolningen börjar på måndag, behöver jag skriva att jag kommer att lida av djup separationsångest. Men, men...man vänjer sig! Tror att det är mest jag som lider av den...tjoppan, bara ibland. Skönt att veta att min älskade storebrors yngsta flicka också går där. Henne är tjoppan "super-polare" med så det känns bra! =)

Hoppas ni har det bäst & inte lider av någon sjukdom eller ångest! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela