Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jobbigt!

Publicerad 2009-08-02 20:18:03 i Allmänt

Det var först nu, ikväll den kom...krypande...smygande; Jobbångesten! Efter fyra veckors semester är det då dags att börja jobba igen...trodde nästan att jag skulle slippa den i år. ICKET! Nä, i år känns det hemskare än nått annat år. Det är första veckan efter semestern sedan tjoppan kom. Fyra härliga veckor av "tjoppa-gos" och i morgon är allt förbi! =( Känns tungt, jobbigt & ledsamt...


(Min älskade, underbara dotter! Åh vad jag kommer sakna dig imorgon!!!)

Ja, jag vet att jobbångest går över efter bara några timmar på jobbet....men, det är ändå jobbigt idag! Dessutom kryper dagarna närmare just den dag då tjoppan ska börja hos sin dagmamma! Sambon börjar jobba igen den sista augusti...det är då allvaret börjar. Då ska tjoppan inte vara hemma längre, utan med någon som inte är hennes föräldrar. Lite av dagens ångest ligger i det också...

Huvva! Det är det enda jag skriver för tillfället!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela