Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Höst?

Publicerad 2009-08-25 20:01:44 i Allmänt

Jag trodde att hösten var här, men ack så fel jag hade! 20+ & strålande sol i flera dagar, helt underbart! Det gör inte min dagliga promenad efter lunchen sämre heller, jag njuter i fulla drag när jag går den härliga grusvägen fram.
     Då jag vill umgås med tjoppan så mycket som möjligt innan hon går isäng så går jag istället mina promenader under dagen, på min 40 minuters lunch. Genom det får jag motion & lite lugn och ro för en stund; Två flugor i en smäll! =)


(Härlig vy över min promenadväg!)

Imorgon och på torsdag är det lägerskola för hela slanten, blir mysigt. Nu hoppas vi bara att det är lika fint väder som idag under vårt läger; håll tummarna kära vänner!

Haré Gott Igelkott!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Honungspojkens mamma

Publicerad 2009-08-25 20:31:12

Den grusvägen såg väldigt fridfull och promenadvänlig ut...



Kram

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-08-27 09:07:12

Jag är imponerad! :) Det är så lätt att tappa sina vanor när man får ny rutiner. KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela