Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Första Dagen

Publicerad 2009-08-19 20:39:18 i Allmänt

Japp, då har man klarat av sin första dag med sina fina elever...det var bara mys! =) Känns ungefär som att alla har vuxit en halv meter!!! Oj, vad sommarlov gör mycket med barn!

Sambon berättade när jag kom hem att det hade gått bättre hos dagmamman idag, känns enormt skönt. Det är klart att det blir bättre & bättre...hon blir mer van och det är kalas!
     Imorgon skulle hon och dagmamman vara själva, men då skulle de gå till lekparken och få leka med andra barn som går hos de andra dagmammorna runt omkring! Skojigt värre!


(ÅH så ofantligt mycket jag älskar detta charmtroll!!! =)

Nä, nu blir det soffan.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-08-19 21:53:02

Efter vad jag har hört från andra som har barn på dagis/dagmamma så brukar det ofta gå bättre när pappan lämnar!! ;) Så var det med mina brorsbarn tex. ;)

Men, visst blir hon ju mer hemtam där oxå!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela