Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

10 ÅR!

Publicerad 2009-08-16 20:18:38 i Allmänt

Tänk att tiden går så ofantligt fort! Jag tycker det var nyss som jag & min älskade sambo blev tillsammans, idag är det hela tio år sedan. Men, de som vet säger ju att tiden går fort när man har roligt! =)
     Trist väder fick vi, men vad gör det?! Middag på värdshuset (medans kära mamma hade tjoppan) & en massa mys, då spelar det mindre roll hur vädret är...bara man har varandra! =)

(Älskar dig vännen!!!)

Nu är det bara vi två, för tjoppan har somnat för dagen...så nu blir det mer mys...
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-08-16 20:52:16

Grattis till era 10 år!!

Väntar på min "bubbe" som borde komma när som helt!??

Kramen, Maria

Postat av: Linda Q

Publicerad 2009-08-18 19:06:37

Grattis =)

Postat av: Katta

Publicerad 2009-08-22 19:45:59

Wow, grattis till 10 härliga år! :) KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela