Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Wiiii =)

Publicerad 2009-04-20 14:25:24 i Allmänt

Här i Götet lyser solen, MED SIN FRÅNVARO...där var jag fyndig va!?? ;) Idag har jag varit coach åt min syster som jobbat...gick mycket bra! Sedan efter denna utflykt åkte vi till ett köpcentra för att inhandla diverse saker. Ingenting hittades, bara kallorier åt de medelålders kvinnorna...ja, ialla fall den ena är medelålders, jag är i de övre ungdomsåren...*ha ha ha* 

 

Nu sitter jag här efter en halvtimme på "wii-brädan"! OJ så skoj det är med "wii-fit"!!! Skitskoj, helst när man får prova på backhoppning! =)

 

Ikväll blir det också bara lungt, brollan med fjälla kommer hit & säger hej då. Min kära lillebror åker på jobb någonstans och återkommer inte förrän på torsdagkväll och då har jag & tjoppan redan lämnat Göteborg. Får passa på att krama om honom ordentligt ikväll! =)

 

Sedan ska vi, ev. imorgonkväll ta en "bara-syster-surr-kväll". Det behövs sådana när man bor så långt från varandra. Att bara vi två får sitta och surra av oss...när hon var hemma sist så tog vi en sådan och det var mycket trevligt! Förtroeligt prat systrar emellan är mysigt! =)

 

Nä, nu är det soffan som gäller, en liiiiten stund, tjoppan vaknar nog alldeles strax! Då finns det iget som heter SLÖA!!!Kram på er!
Over and Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-20 14:33:06

Kul att höra att ni mår bra! Här i Umé så LYSER SOLEN å det är små söta moln på en BLÅ HIMMEL!!! :) Men ont i huvet har jag så det blir en prommis efter en liten nap.

Kram på er, Maria

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-20 14:50:44

Jag tycker också det, jag är så jäkla utless på dessa sjukdomar som härjar hela tiden. Det är påfrestande för Jonah, OCH för mig.. Jag är trött, så seg och sååå sliten! Men nu börjar jag se ljuset, fick i han en flaska majsvlling som han har fått behålla so far i alla fall :)

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-04-20 15:10:02

Hihi, ja där var du allt fyndig. :P

Vad kul och härligt det låter med en syster-surr-kväll. :) Kram och ha en härlig dag! Hoppas du fick dig en liiiten stund på soffan. :)

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-20 20:18:26

Har tittat lite nyfiket på wiifitbrädan...

Hoppas att du får en trevlig kväll! kram Anna

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-22 01:34:48

Åh, låter mysigt med systeryster-stund:.))



Och ang kameran... min man letade efter sin almanacka... minst 15 minuter och jag säger att jag inte har en aning om var den är.... då ligger den mitt framför min näsa... senil dement är en sak, blind ovanpå det blir lite värre;.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela