Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

UNDERBARA DAG!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-04-01 19:58:31 i Allmänt

Det är dagar som denna som gör att man verkligen ÄLSKAR sitt liv!!!

Ååååh så fantastiskt underbar denna dag har varit!!! Det går inte med ord att beskriva! Vi har varit ute heeeela långa dagen. Strålande sol & UNDERBART! Mitt jobb, "min skola", hade skoterutflykt idag vilket vi inte var sena att hänga med på. Även fast man är mammaledig är det skoj att titta förbi sitt jobb!! =) Samlade ihop hela familjen, man & barn, och begav oss in i landet!
     Det blev till att åka bob, grilla, äta ute i det fria & slutligen så red faktiskt tjoppan!!! Den ridtokiga mamman var förstås stormförtjust! Dottern, måste jag nog erkänna, var inte lika förtjust...men, det hoppas vi kommer! ;)


(Gullungen red!!!)


(Tjoppan ÄLSKAR att åka bob/pulka!!!)

När vi sedan hade åkt bob, grillat & ridigt klart begav vi oss till Troy & hans mamma, där vi fick fika. Mycket trevligt med surr & utevistelse även där!

En helt underbar dag med andra ord, som avslutades med motionsbingo!!! Kan även berätta att Ingela ÄNTLIGEN, två veckor senare än beräknat, har fått en liten bäbis-pojke! GRATTIS i massor säger vi!!! Underbart slut på en underbar dag!
Jag hoppas verkligen att ni fått ha en lika härlig dag som vi haft!!!

Kraaaaaaamar
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-01 20:20:52

Låter som en underbar dag!!!

Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-01 21:18:15

Det är med ett leende jag läser om din härliga dag! Önskar dig en skön kväll! kram Anna

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-04-01 23:41:58

Kära du

Jag vill tacka dig för alla fina kommentarer jag har fått av dig, för allt stöd och för att du flera gånger fått mig att somna med ett litet leende på läpparna.

Min blogg kommer dock att läggas ner nu. Folk är läskiga och jag är rädd för vad som ska hända om jag fortsätter ha den kvar.

Jag lämnar därför min blogg och bloggvärlden. Men jag vill tacka för att du funnits där, för att du har trott

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-02 04:30:51

Åh, vad skönt att det har gått bra med lillbebben!:.)) Alltid lurigt när det går över tiden...



Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-02 16:45:35

kikar in och önskar en fin torsdag!

Postat av: Blondiie

Publicerad 2009-04-02 19:12:17

omg va snö! var bor ni eg?

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-04-03 06:06:45

Haha åh! Din glädje smittar av sig. Jag blev jättejätteglad bara av att läsa det här inlägget. Helt underbart! :)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela