Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

MAMMIG!!!

Publicerad 2009-04-22 06:59:29 i Allmänt

Visst, man ska verkligen inte klaga när ens barn vill vara med en...tänk när hon är 16, då kommer hon säkert att undvika mig som pesten! ;) *skratt*

     Men, jag har aldrig varit med om att vår lilla tjoppa är så mammig som hon är just nu! Går jag en meter ifrån henne skriker hon rätt ut!!!! Hon som alltid varit så självständig, gått och "påtat" på helt på egen hand och knappt lagt märke till var jag har varit! Nu törs jag knappt gå på toaletten längre...men, jag antar att det har lite grann att göra med att vi faktiskt bor hos några som hon inte har träffat så särskilt ofta. Sen är hennes pappa inte här heller, det är bara mig som hon fullt ut känner, så jag skyller lite på det också! Det återstår att se om det fortsätter efter att vi kommit hem...

 

Igår var vi iväg till en av syrrans polare; OJ, OJ, OJ vilken god chokladtårta hon bjussade på!!! MUMS!!! Fick sedan reda på att det faktiskt var en köp-tårta, det var bara att lägga till vatten & smör! Lätt som en plätt helt enkelt...måste inhandlas när jag kommer hem igen, då blir jag poppis hos min älskade sambo! =)

 

Idag ska vi ta och åka in till stan för att shoppa upp lite pengar, pengar som jag inte har så fett av...men, är man i storstan måste man shoppa liiiite grann ialla fall. Jag är faktiskt i stort behov av skor & en finare jacka! Så hittar jag något som stämmer överens med mina önskemål blir det till att inhandla! =)

 

På återseende!!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-22 22:04:54

Visst ska du unna dig att handla när du har en massa affärer att gå i!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-23 03:00:37

Kan ju vara lite åldersgrej också... vet t.ex. att två-tre åringar som jag har haft i babysim/simskola plötsligt har kunnat bli livrädda för vatten trots att det inte ligger någonting bakom och det handlar helt enkelt om att de börjar förstå sin omgivning mer och mer och får konsekvenstänket (i vatten kan man drunkna, tex.)... kanske är det något åt det hållet som hänt med Tjoppan...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela