Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Lill-Lördag"

Publicerad 2009-04-29 20:21:25 i Allmänt

Idag är det onsdag och imorgon har man jobbat klart för denna veckan, känns skönt att ens första vecka gick så ofantligt "smärtfritt" som denna har gjort. Solen har lyst hur mycket som helst idag; Helt Underbart!!! =) Alla var på strålande humör...ja, ialla fall nästan!

Ikväll fick jag faktiskt med mig min älskade sambo på motionsbingon!!! Kors i taken säger jag bara! Kan det bero på att jag tog bilen, vilken han skulle byta till sommardäck på?!? Därigenom blev han sysslolös och tyckte sig därför ha tid med motionsbingon! =)
     Tjoppan tyckte att det var mycket trevligt att hänga med; vi bytte nämligen håll på hennes vagn idag. Nu sitter hon så att hon ser framåt istället för på sina tråkiga föräldrar...dem ser hon tillräckligt ändå! *skratt*

Nu är det äntligen bestämt vad som händer på valborg, vi åker till några vänner och äter gott, dricker gott & får oss en behövlig uppdatering om vad de gör nu förtiden!!!

Önskar er alla en super härligt morgondag!
Kramar på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-04-30 08:50:19

Rätt smart av dig att börja jobba när det är en kortvecka! =) Hoppas ni får ett härligt valborg iaf! Vi ska grilla förstås med några kompisar och sen se någon brasa. Är ju verkligen toppen väder idag! =) KRAMIS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela