Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Ko-lugnt"

Publicerad 2009-04-03 12:18:54 i Allmänt

Idag har vi ingenting inplanerat, vilket känns väldigt konstigt. Vi brukar alltid ha nått för oss...men, idag blir det lugnt. Det brukar liksom ändå alltid hända något även om det inte var planerat från början! ;) Vi får se vad dagen har att erbjuda!
     Vi har ialla fall hunnit vara förbi min kära svägerska och druckit kaffe. Bruttan passade på att diska så mycket att hon var "sjöblöt" och fick låna en tröja av sin snälla kusin. Nu sover hon så sött i sin vagn, vår älskade gullunge!


(Mammas ÄLSKLING!!!)

Imorgon däremot är det en helplanerad dag. Saran fyllde 30 för två veckor sedan och då fick hon två ljusstakar av oss, hon fick även ett kort där det stod att hon skulle vara klar klockan 15.30 imorgon....vad som ska hända stod inte. Så imorgon blir det till att överraska den kära vännen. Hoppas nu bara att hon blir glad! =) Återkommer med med information om detta. Här & nu skriver jag inte ner något, då jag inte vet om hon kommer att läsa eller inte!

Kram & ha en fortsatt trevlig fredag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-03 13:15:51

"En tuff brud i lyxförpackning", eller!?? Helgo är vad hon är!!

Ha så kul imorgon!

Kramen

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-04-03 13:36:46

Tack så mycket, det ska jag ha. Jag har inte träffat henne i verkligheten. Men jag känner en som har. och det baserar jag min fakta på.



Nu ska jag iväg.

Ha det gott och tack för din kommentar.

kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-03 16:41:48

Men herregud så söt!!!!

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-03 19:26:32

En riktig goding!

Du får rapportera senare om morgondagen! ha det gott nu! kram anna

Postat av: Blondiie

Publicerad 2009-04-03 21:15:52

men vilket underbart kort!

njut av vädret!!!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-04 02:07:57

Måste först kommentera Tjoppan -vilken cooling!!



Och sedan, blir man ju kanonnyfiken på hemlisen till kompisen... hoppas du skriver om detta när allt är klart!:.))

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-04 07:46:23

haha men jag tänkte så att vinner jag pengar bjuder jag er? De är väl en bra deal ;) Ettt försök snälla snälla skratt.. hoppas ni får det trevligt ikväll på för det ni har planerat och du får uppdatera ikväll! =)

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-04-04 15:57:15

Hejsan. Hon är inte polisanmäld för sitt novellskrivande. Hon är polisanmäld då hon har påstått att vissa människor är döda men som faktist lever. Dessutom har hon stulit andra dödsfall och gjort till sin egen erfarenhet. Absolut inte okej.



Tack för din kommentar.

kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-04 19:00:26

Partisk nej, det kan jag väl aldrig tro, hihi... ungar är verkligen ljuvliga! fINNS INGE GOARE..EN FIN LÖRDAG TILL ER!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela