Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ett Dygn Med Brollan!

Publicerad 2009-04-11 11:58:21 i Allmänt

Idag är vi återigen bjudna på middag! Har sagt det förr, men det tål att upprepas, "WE LIKE EASTER!!!" =) *skratt* Idag är det storebror med familj som inviterar oss. Men, det blir inte hemma hos dem, det blir uppe i deras stuga!!! Blir underbart härligt att få komma upp till lugnet och bara vara! Det är så fantastiskt där uppe i skogen! Ingen dator, tv, klockor eller överhuvudtaget någon el! Wonderful! =) (mobilen har inte ens någon teckning = fantastiskt!)
     Vi packar ihop oss när bruttan har sovit klar, vi sover över där också nämligen. Det blev mycké "sova borta" den här påsken! Det är även inplanerat att basta....vilket känns jätteroligt, då jag inte hann provbasta när de tog upp den i höstas.


(Det stilla lugnet infinner sig direkt vi åkter upp till brors stuga!)

Imorgon när vi kommit hem från bror & hans familj bär det av igen...oja, vi är riktiga byfånar som "ränner" (= åker) runt heeeela tiden!!! Men, vi blev faktiskt bjuden på middag imorgon också: UNDERBART!!! Denna gången hos mina kära svärföräldrar! Helt vansinnigt egentligen, vi har bara lagat mat själva en gång på fyra dagar.

På måndag ska vi ÄNTLIGEN få "snusa" (= lukta) på bäbisen Arvid, åh så vi har längtat! Vi vill hinna ge honom hans present innan jag och tjoppan åker till Göteborg. Efter det börjar jag jobba och då brukar det vara svårt att hitta tid till att hälsa på.

Nä, nu ska jag ta och packa det allra sista inför vår resa ut i det "okända"! *ha ha ha*
På återseende, möjligtvis imorgonkväll!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-04-12 16:48:10

Åh, vad härligt för er med lite vardagssemester:.)) Och bastu... det kan ju aldrig slå fel:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela