Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

WooHoo!

Publicerad 2008-10-22 08:31:07 i Allmänt

Sovmorgon idag, eller?!? 5,20 = "ahhaa", "da da da"...Mmm; 20 minuters sovmorgon, är det inte härligt så säg?!?
Imorse var jag väääldigt trött! Hade inte alls lust att gå upp! Men lilltjoppan var på allerten så det var bara att pallra sig upp. Tröttheten kan bero på att jag låg och såg tv fram til kl 22, så lite får jag skylla mig själv också. Jag vet att min dotter är en morgonpigg liten själ, så jag kan faktiskt gå och lägga mig lite tidigare. Men, är huvudet dumt, får kroppen lida, så enkelt är det. Nu ligger ialla fall prinssessan och sover i sin vagn på altanen, hon sover bäst ute. Dessutom får hon samtidigt frisk luft! "Two in one" så att säga!

Tänk om man fick ha det så bra! Nån gosar med en hela dagarna och när man är trött kläds man i en varm overall och läggs sedan ner i en mysig vagn! En sådan dag skulle jag ialla fall kunna tänka mig att ha....inte behöva tänka alls, nån som gör allt åt mig! "Me like"!


(Mystjejen!)

Idag är det onsdag, fasiken vad tiden går fort när man har roligt....veckorna bara springer förbi! Det känns som om det var igår som "skruttan" kom till oss. Nu är de hela 8 månader sedan! Samtidigt som jag känner att det var alldeles nyss vi fick henne, så känns det ändå som om att hon alltid har funnits! Vad gjorde vi egentligen innan hon fanns?
     Vi hade varit tillsammans 8½ år innan hon kom. Så det känns som att vi verkligen har hunnit rå om varandra helt och fullt själva först. Vilket jag tror är viktigt! Men, det där är olika. Var och en väljer själva hur de vill ha det! Huvudsaken det känns bra för en själv. ( = PARANTES!;)

Idag blir det en hänga-hemma dag, eftersom vi inte har nått inplanerat. Ganska skönt med sånna dagar. Annars är vi ganska duktiga på att "ränna runt" på byn och hälsa på folk m.m.

Nä, det här håller inte...måste gå och göra nån nytta. Återkommer senare idag! Happ, nu vaknar bruden, det var bara för att jag sa att hon sov så bra ute! Annars brukar hon sova ca 1½-2h på förmiddagen!!! Jaja, där fick jag nått att göra då...

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela