Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

*PIP*

Publicerad 2008-10-19 08:48:00 i Allmänt

5.21 = *PIP*, eller snarare; "da da da!" & "eeeeeehhaa". Behöver jag skriva att jag kände mig lika pigg som en 80-årig penis som just fått utlösning...eller, tja det vet jag väl egentligen ingenting om...men, ni förstår på ett ungefär hur jag menar?!?

I alla fall så har vår älskade dotter inte riktigt fått något som helst "hum" om vad det innebär att ha sovmorgon. Hon tycker att det är morgon mellan kl 5 & 6!!! Vet inte riktigt vart hon har fått den informationen ifrån...möjligtvis hennes äldre morbror. Hennes föräldrar tycker då SANNERLIGEN inte att den tiden är morgon! Jag hade varit nöjd med sömn till kl 7 ialla fall.

Nåväl, nu sover hon så sött i sin vagn ute på altanen...man kan inte annat än att älska den "lilla råttan" =)
Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kan känna så mycket för någon som man känt under så kort tid!

Hon föddes 16 februari 2008. Ja, jag vet; en riktigt 08:a, huvva *blink blink*. Vill inte ha massa aggresiva inlägg från stockholmare nu, det var lite av ett skämt! ;) Skämt & sido...från det ögonblicket hon låg på mitt bröst så stal hon mitt hjärta. Ja, hennes pappas också!!! Han var inte långt från tårarna ska jag säga! Och det vill inte säga lite det inte. Har nog knappt sett karl pressa fram en tår under de 9½ år vi varit tillsammans...så jo, han var väääldigt stolt!!! =)
En häftig upplevelse må jag säga!!!

Nä, nu är det bara att lägga sig framför tv:n och hoppas på att man får vila ögonen en liten stund innan karln ska upp och se den här Formel 1:en. Vad är grejen med det förresten??? "Vvvvoooooooooom, vvvvvooooooom"....det susar i öronen och man hänger inte med alls....fast jag måste ju säga att när jag var nykär...då låg jag där!
"-Åh, så intressant med F1, jomen det är säkert, det tycker jag verkligen...."
Sen sooov man sig igenom heeeela loppet ;) För bättre bakis tv får man leta efter. Man sover så underbart bra till ljudet av en formel-1 bil!
     Men det ska jag säga er, att live är det gräsligt kul! När sambosen fyllde 30 (2006) ordnade jag så att vi kunde åka iväg ner till Italien & Monza-banan för att se detta "spektakel", och jag tyckte sannerligen att det var superskoj att kika på. Vi hejade naturligtvis på Finland; Kimi Räikkönen. Tyvärr så vann drygtysken, Michael Schumacher istället...men, men lite svinn får man leva med! Allt det andra var helt underbart:
     SOL, pasta, pizza, cappucion, gott vin & mitt livs kärlek vid min sida, vad mer kan man önska sig?!?!?

Oj, det blev en låååång parantes, men ni som kommer att läsa denna blogg kommer att få lära er att leva med dessa paranteser, det är liksom lite av mitt signum! Jag berättar en sak, gå över till en annan och sedan har jag villrat bort halva lyssnarskaran, och då ska ni veta att jag är lärare...stackars elever säger jag! *skratt*

Nä, nu är verkligen parantesen slut och nu måste jag gå till tv, för nu hör jag sambosens steg!!! Måste ju få mig en puss innan F1-en börjar, för då, då är han "förlorad" i 2h.

Over and out!   


Det gick så ofantligt fort när de körde så bättre bild än såhär fick vi inte! Var dock inne i montrarna som de hade inom F1-området och tog bilder både på F1-bilarna & en 4 miljoners merca som jag hade tänkt inhandla ;)

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-19 15:50:31

Välkommen till "bloggvärlden"!! Kul å fiffigt namn på bloggen - me like!! Ja, just det ja, här ställdes klockan på 08.55 å upp klev han för att se F1. Klockan 10 när jag vaknade så hörde jag Zzzz inifrån tvrummet!!! Hi, hi. Tack för igår! Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela