Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nice!

Publicerad 2008-10-21 13:39:45 i Allmänt

Åh så underbart härligt det är när höstsolen lyser!! Har varit ute på promenix med modur, sambon och lill-tjoppan! Wonderful. Dessutom luktar det så gott på hösten!

När jag var yngre kikade jag in en massa serier; Rederiet, Tre Kronor m.fl. Men, nu på "äldre" dar gör jag inte det längre. När Vänner gick såg jag gi och för sig det...men annars har jag inte varit någon serie-kikare. Jag är en filmälskade människa, som dock har en liten paus från filmens värld just nu, pga dottern. (Förr såg vi minst en film om dagen...typ.)
     Men, vad gör jag när hon sover där på eftermiddagen?!? Jo, tydligen så finns en serie som heter "Desperat Housewives" vilket nu går i repris på kanal 5 på tidig eftermiddag. Vad händer?!?!? Jo, jag börjar glutta på det, och nu sitter jag där kl 13,45 och glor! Sen har det fått mig att se de nya avsnitten, på tisdagarna också! Herregud säger jag bara....man har inga som helst problem om man jämför med de där brudarna! 
     Annars är jag en "vampyr & spökfantast". Jag gillar Ghostwhisper + Underworld-filmerna =)

Nä, nu börjar den där eländiga serien strax, så jag ska lägga mig och glo på den.
     Undra förresten hur många karlar, ja tjejer också för den delen, som ser den serien utan att ha för avsikt att bara kolla in hon som spelar Gaby? Hm....Det är nog inte så speciellt många, för den tjejen är jättegullig.

Pöss & Kräm!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela