Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Middag

Publicerad 2008-10-20 20:20:17 i Allmänt

Badningen idag var verkligen en succé! Bruden diggade det jättemycket. Hon var ensam tjej tillsammans med 4 killar, så vad fanns det att inte gilla. ;) Plaskningarna avlöste varandra hela tiden, så kidzen hade verkligen skoj.

 
(Ny & fin baddräkt hade man minsann också!)

Dagen avlöstes med trevligheter. Efter badet blev vi hembjuden till en av grabbarna på fika och fick se deras fina hus!

Kom sedemera hem & sambosen åkte iväg till jobbet, det var gi och för sig trist. Men då blev jag och prinsessan hembjudna till våra kära vänner & fick middag! Eller, ska jag vara riktigt ärligt så bjöd jag väl lixom in oss till dom! ;) Min kära vän Johanna får stå ut med det mesta, och som tur var så gör hon det också. Ja, än så länge ialla fall. Annars brukar eftermiddagsveckorna innebära lätt mat för mig. Fil, gröt, makaroner & korv pga att det är sååå ofantligt trist att äta själv!!! (Dagens I-lands problem, hon måste äta själv!!! Oj, oj, oj!!! ) ---> Parantes ;) 

Ute vräker regnet ner så det känns ofantligt underbart att få sitta inomhus!!! Men, som jag brukar säga;
"- Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!"

Ikväll blir det en tidig kväll! Möjligtvis en titt på "Färjan" (kanal 5), såg VAREVIGA avsnitt av "Rederiet", så jag får väl ge "Färjan" en chans, även om det inte alls är i samma kaliber som "Rederiet"! ;)
Men sedan blir det sängen och sudoku. Brukar avsluta dagen med ett sudoku, så får hjärnan lite nöje innan den somnar!

Blöt Puss På Er, & Go´natt!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-20 20:37:34

Hehe ja, men sånna har jag redan gjort i tusentals (okej, tiotals då) åt dom.. Så både dom och jag är nog less på dom, haha.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-20 21:12:25

Haha, då måste jag ju säga detsamma.. Jag älskar Lindex velourbyxor, dom är super!

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-21 00:18:53

Vad kul att det funkade med babybadet!! Å att ni kunde vara med båda två. Pussa "Skruttan" från mig! Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela