Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Aj, Aj, Aj!

Publicerad 2008-10-26 09:21:56 i Allmänt

Min hals är inte vad den brukar vara...smärta är det enda jag kan skriva om detta!!! Ont i halsen är inte kul att ha...vill att det ska gå bort; NU!!! (dagens i-lands problem! ;)

Jäjä, idag hade vi tänkt åka och bada igen, men nu när man är kraslig så tror jag att det blir "nej på det"! Vill inte bli mer sjuk så att man är knäckt till veckan när man är "gräsänka" på dagarna och inte har någon som hjälper till med lilltjoppan.
     Jag är galet imponerad av er som klarar av er barn helt på egen hand. När vår lilla brutta hade kolik, ont i magen, hade hon det i ca 5-6 månader. Hon var visserligen snäll pga att hon inte skrek på nätterna, utan bara på dagarna/kvällarna, vilket gjorde att man ialla fall fick sova! Men, jag var så ofantligt glad över att vi var två som kunde byta av varandra! Ni är starka ni som fixar det på egen hand!!! Stor eloge till er!!! (dagens parantes!)


("- Jag var sååå duktigt på att skrika!")

Idag blir det en lugn dag med andra ord...kanske blir det en tur till svärföräldrarna? Hmm, låter inte helt fel faktiskt! De (läs svärmor) är en "gryming" på att baka & laga mat...så har man tur, och det har man alltid hos dem, får man sig en fika och en matbit! =)
     Jag tror sannerligen att jag ska föreslå detta för min käre karl!!!

Hoppas alla är friska och glada!
Jag är mindre frisk än vad jag brukar vara... ;) Men ändå glad!
PÖSS

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-10-26 11:13:55

Hoppas du kryar på dig fort!! Marcus känner sig oxå lite krasslig, hoppas det inte blir mer av det... Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela