Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

YES!

Publicerad 2008-11-29 20:09:59 i Allmänt

Internetet är fixat, my lovely boyfriend is the best!!!!
Fasiken va skoj vi hade igår!!! Mumsig middag, "sing star" & massa roliga människor, kan det bli bättre?!? Utgång sedan vilket också var supertrevligt...kl 02.40 kom bästaste pappa och hämtade mig. Jag somnade 03.30!!! imorse, och vaknade kl 09.45, helt sjukt! Så kvällen blir lugn och förmodligen tidig också.

Min älskade sambo är på kalas med sina killkompisar ikväll...det är han väl värd! Jag och skruttan har bara tagit det lungt ikväll...har umgåtts med min pappa. Nu ligger tjoppan i sin säng och vill inte alls sova, så jag ska gå och krama om henne så att hon ändrar åsikt!

På återseende imorgon!
PÖSS & GO´NATT
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-29 20:47:30

Visst blir man "handikappad" utan internet!!?? Tur för dig att det är fixat.. Ska he igång en film nu. Ha de bäst! Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-11-29 22:04:46

Det är skönt när allt fungerar som det brukar! Välkommen tillbaka! Jag önskar dig en underbar första advent! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela