Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SNOWING!!!

Publicerad 2008-11-15 21:34:45 i Allmänt

Våra "audisar" är helt översnöade, är det inte helt UNDERBART så säg?!?!? ↓


(Ja, bilden säger väl allt?!? WooHoo!!!)

Jaaaaa...jag älskar snö, det behöver nog ingen fundera över!!! Hade faktiskt tänkt gå ut och gräva ner mig i snön och göra en snöängel..men jag hejdade mig, hade inte rätt kläder helt enkelt...annars hade jag garanterat gjort det! Härlig pudersnö som man bara har lust att kasta i ansiktet på sig själv...och självklart också på andra! =) LYCKA!!!

Dagen och kvällen har varit jättetrevlig, fast vi har varit väldigt trötta! Men vi har bara oss själva att skylla på. Vi somnade nämligen 02.00 efter att våra kära vänner BB-polarna hade åkt hem. Vi vet alla att vår kära älskling är en morgonpigg liten själ, och givetvis var hon upp med tuppen, ja tidigare; 05.20...vilket gjorde att föräldrarna i huset var väääldigt trötta! Men, som sagt, det var helt och hållet självförvållat!
     I alla fall så åkte vi upp till kära mor och löste melodikrysset i morse, det gick bra. Där uppe började snön falla vid 11.00; HÄRLIGT! Sedan bar det av hemmåt och det gjordes mat till våra älskade vänner som vi inte sett på ett tag. De kikade förbi vid 17.00 och har precis lämnat oss, efter en trevlig kväll tillsammans!

Nu är det tvsoffan som hägrar...men dock bara för en stund, jag tror att jag kommer att slockna ofantligt fort kväll!
Mass-kraaaaaaam!! Än en gång; WooHoo!!! Det snöööar!!!!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-15 22:20:32

Tack så mycket för god mat å trevligt sällskap!! Lite ovant att åka på snöväg hem men det gick bara bra. Det är ju inte så mycke trafik en sen lördagkväll! Blir nog en tidig kväll för mig med!? Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela