Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

ÖF

Publicerad 2008-11-17 20:44:10 i Allmänt

Idag har jag, prinsessan, Harry och hans mamma varit på Öppna Förskolan, det var trevligt. Ganska mycket folk också! Vi passade på att bjuda igen middagen direkt när Harrys pappa kom för att hämta dem vid 15.30. En mycket trevlig dag med andra ord! Prinsessan var på sitt strålande humör & charmade alla, som vanligt! ;)
     Hon blir mer och mer stadig för varje dag som går. Nu springer hon för fullt med sin gå-vagn! Dessutom så har vi sagt åt alla att hon inte kan sätta sig från liggande...men det är inte sant för fem öre! Hon sätter sig upp hela tiden; Inga problem alls!!! Hennes modur & fadur är sååå stolta över sin älskling...


(Vår äääälskling!!!)

Imorgon blir det moder-besök, då min mamma kommer och hälsar på oss. Vi hade tänkt ta en långprommis och äta lunch tillsammans eftersom mamma slutar så tidigt som kl 09.00! Det blir mysigt...hoppas bara att vädret är till belåtenhet. Men, som jag brukar säga:
"- Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!"
Så är det lite ruggigt så är det bara för oss att klä oss!!!

Uppdaterar mer om det imorgon. Idag hängde vi med Harry m. föräldrar hela dagen och det var all "action" som hans med, men det är inte illa det!
Kram på´dä, så hörs vi!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela