Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

No Danger On The Roof!

Publicerad 2008-11-24 21:09:27 i Allmänt

Det var ingen fara med tjoppan...vilket jag inte trodde heller, fast det är alltid bra att kolla upp så att man sover gott om natten och inte ligger och oroar sig i onödan!

Idag när Albin & hans familj var här försökte jag få Albins mamma att komma på något för oss att göra på nyår, men de hade lika mycket inplanerat som oss, alltså; INGENTING! Faaast vi brukar ha den traditionen jag och min sambo, vi har ingen aning förrän ca någon dag innan, det blir liksom lite mer spänning i tillvaron då! *skratt*


(Albin & tjoppan tycker om att dra saker ur händerna på varandra!)

Fasiken va tråkig blogg detta är just nu! Men det händer verkligen ingenting just nu...får fan i mig råna en bank eller nått så att jag har något att skriva om i senare inlägg....hm, det tål att tänkas på....*asgarv*

Kan informera om att den här mamman ska på "galej" i stan till helgen, om nu inte värdinnan blir assjuk! Men det hoppas vi inte på...jag har skickat en stor stärkande kram till henne så att halsontet skulle försvinna, vilket jag tror att den gör! Vi ska dra en fest hos en arbetskamrat och sedan blir det utgång, vet inte vars...det blir en överraskning! Jag, hon och min vikare blir det...sedan skulle min kära arbetskollega dra dit några polare också; Skoj! =)
     Min älskade pappa skulle komma och hämta mig mitt i natten, kärlek till honom säger jag bara!!! Han är bäst!!!

Nä, nu måste jag verkligen vara social med min älskade sambo!!
Pöss & Kräm!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela