Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

KÄRLEK!!!

Publicerad 2008-11-09 09:36:34 i Allmänt


(Endast två dagar gammal)

Direkt jag såg detta underverk visste jag; NU vet jag vad kärlek är!!! Att en sån liten "plutt" kan stjäla ens hjärta så, det är ofattbart! Sitter här vi datorn och vi har varit vakna sedan 05.20! Nu sussar hon som en liten prinsessa i sin vagn. Hon var så trött att hon somnade i min famn när jag klädd på henne...KÄRLEK!
     Man förstår inte vart tiden försvinner! Jag menar; Man går "bara" hemma! Tiden bara springer iväg när man är hemma med sin lilla skrutta...När jag börjar jobba sen, så kommer hennes pappa att vara hemma med henne, det känns bra! Men oj vilken ångest jag kommer att ha när både jag och sambosen kommer att börja arbeta och hon ska börja hos dagmamma/dagis. Vi har valt dagmamma, men man vet aldrig om man får som man vill...vi hoppas på det!

Idag blir det en besöksdag. Först så kommer min älskade barndomskompis hit och surrar, sedan åker vi (ja, inte barndomsvännen) ner till min kära pappa och "grattar" honom på farsdag + får lite tårta...jag har allt hört att han skulle införskaffa en sådan.
     Skruttans käre pappa har redan fått sin present, det fick han innan han åkte på jobbet imorse. Två par strumpor som det stod "Pappa Är Bäst" på.

Han är verkligen bäst tjoppans pappa!!! Omtänksam, snäll & huuuur hjälpsam som helst! Jag tror faktiskt att man skulle kunna be honom om vad som helst! Man kan nog säga att det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg honom...faaast, det tog två år innan våra ögonkast verkade. Vi hittade på andra tidsfördriv under de åren...men tillslut så! Den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge! ;) Det känns verkligen inte som om vi har varit tillsammans i 9½ år, snarare 2-3 år....jag säger ju det; tiden går fort när man har roligt!

Hade tänkt städa undan litegrann innan vännen kommer! Vill inte att hon ska få en hjärtinfarkt av allt stök direkt hon kikar in genom dörren. *skratt*
Hoppas ni får en bra dag idag...och ni som har en pappa, ta hand om honom idag!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela