Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Uppdatering...

Publicerad 2008-11-25 09:52:14 i Allmänt

...eftersom den här bloggen heter "Inte Utan Min Dotter" kanske det är på tiden att jag uppdaterar vad hon gör/kan! Hon är en väldigt rolig natur min dotter, det vi säger att hon inte kan/gör, det kan/gör hon helt plötsligt...
"- Skit på er mamma & pappa, jag kan visst!" ;)
Känns det som att hon säger!


(Vår "stora" tjej!)

T.e.x. så berättade jag för Johanna att hon är sååå lätt att lägga på kvällarna för nån vecka sedan...vad tror ni hände den kvällen?!? Dagen IQ-fråga, hon la sig inte alls...hon stod i sängen, sjöng, trallade och gjorde allt utom att just sova. Även när våra "BB-kompisar" var här berättade jag att hon inte kunde sätta sig upp från liggande, vad gjorde hon dagen därpå?!? Just det; hon satte sig upp som om det var det självklaraste saken i världen. Deras dotter hade fått sju tänder, tjoppan hade då "bara" två (fram i nederkäken) + en (uppe till höger) till på väg...några dagar senare hade hon helt plötsligt sex! tänder!!! Två nere & fyra fram i överkäken.

Så läget just nu är;
* Sex tänder.
* Kan från liggande sätta sig upp.
* Hon går för fullt med sin gåstol. 
* Reser sig upp hela tiden...vilket hon har gjort nån månad nu.
     När hon "kryper" sitter hon på rumpan och masar sig fram. Hon kryper med vänster ben och hasar med höger, väldigt märkligt. Men jag och hennes pappa har kommit fram till att hon helt enkelt inte har tid att lära sig krypa, hon torde nog gå före, men det får vi se. Ooooolidligt spännande säger jag bara!

Idag är det också väldigt blåsigt ute, så vi får se vad som händer...
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-25 10:59:00

Har hon redan SEX tänder?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela