Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

IGEN!!!

Publicerad 2008-11-20 20:19:48 i Allmänt

Himmel vad jag blir utmanad! Även denna gång av Sara,

Tio första:

Första bästa kompis:
Det var nog Mikaela, våra föräldrar umgicks hela tiden.
Första bil: En blå Saab99, rallybil! =)
Första kärlek: Det var nog Kalle, var inte alla i vår klass lite kär i honom när vi var små?
Första husdjur: Det var väl någon katt som min syster släpat hem. 
Första semester: Säkert Stockholm pga av att pappas syster & bror bor där.
Första jobb: Hmm, det är nog klippa gräsmattan åt kommunen sommaren mot gymnasiet.
Första köpta skiva: Säkert Guns´N´Roses
Första riktiga kärlek: Micke, fast honom var jag aldrig tillsammans med.
Första piercing: Förutom öronen så var det näsan, sedan piercade jag mig i vänster ögonbryn också, det såg sååå ofantligt fult ut, så det tog jag bort ett halvår senare!
Första konsert: Säkert Mora Träsk eller nått sånt.

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Ett glas öl till maten förra veckan. 
Senaste bilfärd: Idag till Sara & Harry.
Senaste filmen du såg: Ingen aning, det blir alldeles för lite sådant nu.
Senaste ringda telefonsamtal: Sara, kan inte komma på deras chokladkväll!
Senaste bubbelbadet: Jag & bruttan brukar ha sådana i vårt badkar, även den käre fadern brukar få vara med1 =)
Senaste spelade cd: U2!
Senaste kyss: Innan middagen! 
Senaste måltiden: Middag ikväll, korvstroganoff & ris.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej.
Blivit arresterad: Nope, jag är ofantligt hederlig!
Blivit kär vid första ögonkastet: Mmm, den käre fadern! =)
Fastnat med blicken i någons urringning?: Det har jag säkert.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nä, fast jag har sagt det och den andra trodde att jag menade att jag älskade honom som pojkvän, jag menade som kompis.
Haft ett one night stand: Nä, det är inte jag.
Busringt till någon: Jaa då, det var en roligt fritidssyssla när man gick mellanstadiet! ;)

Sju saker du har på dig:
1. Jeans.
2. Il-Rosa kofta.
3. Vita trosor med svarta gitarrer på.
4. Svart BH.
5. Tjocksockar.
6. Örhängen.
7. Näspiercing.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat.
2. Eldat = Mitt största fritidsintresse! =)
3. Bloggat.
4. Hälsat på Sara & Harry.
5. Varit på 1-års kalas på BVC
6. Badat på badhuset med tjoppan, fadern & Harry med familj.

Fem favoritsaker utan rangordning:
1.
Vårt hus.
2. Alla mina videofilmer.
3. Datorn, ja jag använder den ganska mycket.
4. Mobilen är bra att ha.
5. Vårt badkar, älskar att få bada ett HETT bad!

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Min Sambo.
2. Min älskade dotter...hon är väääldigt bra på att lyssna!
3. Johanna.
4. Mamma....hmm...tja kanske inte riktigt allt.

Tre val:
Blått eller rött? Rött, jag klär inte i blått.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad, fast just nu så äter jag inte godis...

Två saker att göra innan du dör:
1. Ta min älskade familj till Canada & hälsa på Mickan!
2. Vinna nån miljon! =)

Nä, den här gången ska jag skona dig Maria....så jag utmanar ingen alls!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela