Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"HILLBITTE"

Publicerad 2008-11-23 21:15:00 i Allmänt

Ha ha ha...fick höra världens sötaste grej av min älskade svägerska! I fredags hade min svägerska varit och fått sig massvis med ben till sina hundar. Benen var från en älgs bog så ni förstår hur OFANTLIGT stora benen var!!! Typ; ENORMA!!! Såg ut som att det hade dött en dinosarie i rastgården...minst! Ialla fall så hade inte min yngsta brorsdotter på 4 år sett dessa ben utan hon gick och strosade runt i trädgården. Plötsligt hör min kära svägerska följade:
"- Hillbitte Luna, va du jot?!? Hillbitte!"
Svägerskan förstår ingenting, men går ut till rastgården där den söta, lilla dottern står med ögonen halvt ute ur huvudet och kikar in i rastgården där Luna sitter mätt & belåten och ser ut som om hon har ätit en häst!!!
Min svägerska förklarar då för sin dotter att det är hon som givit hundarna alla dessa ben, med vilket svaret då blir;
"- Aha, hillbitte MYCKE!"

HA HA HA...Jag trodde att jag skulle dö av skratt när jag hörde detta!!! Till historien hör att vi aldrig hört denna lilla dam sagt helvette någonsin, hon har aldrig svurit. Genom detta blev det så ofantligt komiskt. Svägerskan visst inte riktigt vad hon skulle göra när hon hörde detta...hon höll formligen på att vika sig dubbel av skratt, men insåg att hon därigenom det skulle "berömma" sin dotters svordomar, hon valde därför att inte höra någonting av dessa!

Man får höra så mycket skoj av barn, de säger verkligen vad de menar och det kommer från hjärtat! 
     Medans jag var gravid fick jag tillexempel höra att jag hade en bäbis i min magsäck:
"- Ni måste akta frökens mage, hon har faktiskt en bäbis i sin magsäck!" =)
Gullungar är det enda jag kan säga!!!

Nä, nu väntar sängen...ska bli skönt att få krypa ner i den!
Haré Bäst!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela