Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Torr Hosta

Publicerad 2008-12-01 20:35:22 i Allmänt

Jaha så var denna dagen strax förbi...åh vad tiden går undan!!! Nyss kom man hem med en liten, liten skrutta och nu, helt plötsligt är hon strax ett år...jaaa...tiden går verkligen undan! Idag har vi bara varit hemma och haft besök av två beundrare. *skratt* Edvin och hans mamma kom förbi och sedan kom Johanna och hennes lilla skrutt förbi, mycket trevligt ska jag säga!
     Blev av Johanna hembjuden till dem på middag! WooHoo säger jag bara...nu när sambosen jobbar eftermiddag så är det så lyxigt att slippa laga mat själv, och framförallt äta ensam! Faaast, nu förtiden behöver jag aldrig äta ensam, tjoppalisa är här med mig och det är helt underbart!!!

Vi åkte även förbi stallet! Åh så jag saknar att rida och vara instruktör! Tjoppan blev skrajsen för en häst som nös *ha ha ha* Det blir nog ingen ridtjej av henne. Fast, det där återstår att se, hon kommer säkerligen att få följa med mig fler gånger! Hon var bara nån månad när hon följde med mig första gången jag åkte och red.

Vet ni vad jag gjorde igår?!? Såg en film som jag ALDRIG trodde att jag någonsin skulle se;
Transformers! Filmen handlar om två tonåringar som dras in i kriget mellan goda "autobots" & de elaka "deceptiocons", vilka är robotbilar från yttre rymden. Jo, jag vet...det låter, som min elever brukar säga, att den SUGER FETT!!! Men jag blev faktiskt överraskad...den sög inte så fett som jag hade trott. Dessutom är den gula bilen, en Chrystler "ME Four-Twelve", så VÅLDSAMT snygg så att man bara vill äga den, så därigenom är det lite rolig också! ;)


(Våldsamt Snygg!!! Bilden är lånad från Wikimedia)

Har haft dryg "torr-hosta" idag också...men den hoppas jag går bort innan jag ska sova, det är jobbigt att ligga och hosta och försöka sova samtidigt!

Kramen på eder alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-01 21:30:25

Hoppas verkligen att hostan ska ge med sig! Det är bland det värsta när det liksom inte kommer upp något... Ha det bra! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela