Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Svägerskan! =)

Publicerad 2008-12-05 13:15:08 i Allmänt

Har precis kommit hem från min älskade svägerska! Vi drack kaffe och snackade skit...fick oss också 40 minuters promenad i skogen med hundarna, toppenbra säger jag! =) Alltid lika trevligt med våra fredagar, då vi är lediga bägge två...vi är duktiga på att surra bort tiden, så det är tur att jag har henne nu när min andra "pratkvarn" till vän har börjat jobba!!! *saknar dig*
     Tjoppan ville bara sova en halvtimme utanför min kära svägerska...hon ville såklart träffa sin kusin & "moster"! Så nu sussar hon som en stock ute på bron...får hoppas att hon tar en låååång sovstund den här gången för att kompensera den korta hon tog på förmiddagen!

Idag ska vi äntligen åka och hämta våra bordskivor!!! Dessutom ska vi skicka iväg alla våra julkort...de blev sååå underbart fina! Ska lägga upp det kortet här sedan, men det blir efter alla har fått sina kort. Vill inte att de ska få se dem innan ju!

Kraaaaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-05 15:15:41

Hi,hi, vi har ju sett dom!!! Kram på er å Önskar er en trevlig helg!

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-05 20:52:26

Ha en underbar helg med era bordskivor! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela