Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Oj, oj, oj!

Publicerad 2008-12-27 23:11:13 i Allmänt

Vilken ofantligt seg människa jag är! Jag skrev ingenting igår!! Faaast...det var inte så mycket att skriva igår. En riktig slöar dag var det allt! Vi befann oss hos "svärisarna" nästan hela dagen och kvällen! Det var det enda som hände igår. Vi fick mycket gott vill jag lova!

Idag har vi däremot träffa nästan hela min släkt på mammas sida. Hon har två syskon (kvar i livet) en lillasyster & en lillebror, med dem och deras familjer (dvs mina kusiner!!!) spelade vi först innebandy i två timmar vilket var jätteskoj, synd bara att man har "NADA"! kondition!!!!! I varje fall drog vi sedan hem till oss och gjorde pizza, surrade och hade trevligt tills alldeles nyss! Två av mina kusiner bor i Stockholm och deras storasyster bor i Leksand så dem var det extra roligt att träffa, pga att man träffar dem så sällan.

Nu är det sängen som väntar...tjoppan har sovit sedan 20.00...sötis!!! Hon charmade, såklart, in sig hos alla mina släktingar! =)

Kramar i massor!!!
over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-28 08:41:53

Det är ju nite konstigt att den lilla gosiga ungen charmade alla! Åh nu är det det andra varvet som ska målas... Önskar dig en trevlig dag! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-28 19:05:37

Här har det varit allt annat än "action". Soffläge för Marcus å jag har varit till brorsan å ätit middag med mor... Kram på er

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela