Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nyår

Publicerad 2008-12-31 09:58:33 i Allmänt

Jag passade på att "chocka" två gånger igår...dels gjorde jag ett inlägg på morgonen för omväxlings skull, men sedan gick jag och la mig kl 20.40!!!!! Därav det missade kvällsinlägget...
     Jag måste ha varit i ofantligt behov av sömn...jag slocknade nästan på en gång...tur var väl det, tjoppan valde att kliva upp kl 05.30 imorse! "Morgonstund har guld i mun"!!! *skratt*

Funderar på att åka till farmor en sväng idag, min faster m. karl är hemma från Stockholm...så det skulle vara skoj att träffa dem...vi får se hur vi gör. Annars taggar vi järnet för ikväll!!!

GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!!!
KRAAAAAAAAAM
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-12-31 10:10:32

~GOTT NYTT ÅR!~

Postat av: H A N N A

Publicerad 2008-12-31 11:23:54

sv: Jahaa, kanske får prova den frekvensen och ser om den når! :D

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-31 14:13:41

Ta å fira lite åt mig/oss oxå! Här har jag "ränndynga" å stackars Marucs är uttråkad å får passa upp mig. Ett bättre slut på året hade vi ju önskat vill jag lova!!! Kram å njut av att va friska!! Kram, M&M

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-31 23:14:16

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela