Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Morning has broken..."

Publicerad 2008-12-03 09:39:55 i Allmänt

Japp nu är det morgon igen! Tycker att det nyss var kväll...i morse hade jag kunnat sova lite längre, till åtta ialla fall. Tjoppan tyckte att det var morgon redan kl sex, fast vi klev inte upp förrän sju...så det kändes ändå OK.

Idag hade vi tänkt fara och hämta de bordskivor som vi har beställt till vårt matsalsbord! Just nu rymms det, om man även placerar två stycken vid kortsidorna 10 stycken vid bordet. Nu med bordskivorna kommer det att rymmas sex stycken till! Det är alltid bra att ha ett stort bord om man hade tänkt bjuda många på middag; ex. jul! Det kommer att rymmas fjorton stycken runt vårt bord då! Får se hur det blir, får bjuda in "lite" folk på middag då, för att se att de fungerar!

Hade funderat på att åka och bada imorgon, men just nu känns det tungt. Både jag och skruttan har lite hosta så jag vet inte hur jag ska göra. Det återstår att se...vi får se hur vi känner oss imorgon!

Kramen, och ha en suvverän dag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela