Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

JAG DÖÖÖR!!!

Publicerad 2008-12-09 09:02:02 i Allmänt

Ha ha ha, vi var ju hos min älskade mamma i lördags. Där fick bruttan prova min mammas karls gamla läsglasögon....ja, vi får väl alla hoppas att hon slipper ha glasögon i framtiden. Faaaan (ursäkta ordvalet!) vad jag skrattade...jag dog nästan!!! *ha ha ha*
Nu vet vi ialla fall vilken bild vi ska ha på vårt "plakat" när tjoppan tar studenten...ha ha ha, nä skämt och sido...men ofanligt rolig såg hon ut ialla fall!!! Se själva! ↓


(Vår älskade glasögon-orm! Tur att det finns betydligt nyare och fräschare glasögon nu förtiden!)

Appropå nått helt annat så är jag VÅLDSAMT trött idag...tjoppan somnade strax efter 19.00 igår! Hon var supertrött! Men sedan när vi gick och la oss vid 22.00 så tyckte hon inte att hon behövde sova nått mer...vid 23.20 så hade hon ändrat åsikt! Dock vaknade hon när sambosen skulle iväg till jobbet imorse kl 05.20!!! ÅH så trött jag var!!!! Jaja, det är bara att hålla ångan uppe...
     Just nu sover hon ute i sin vagn och jag hoppas att hon tar en låååång sovstund! Mamma ska komma hit strax och då ska vi ta en prommenix! Det kan behövas....då kanske jag piggnar till i den -7 gradiga kylan! Härligt!!!

Haré bäst idag, så hörs vi!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-09 17:23:04

Vilken sötis!!!

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-09 18:57:09

Underbara unge! Kram anna

Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-10 10:12:20

Ha ha... vilken läckerbit! Ge henne ett lånekort på bibblan och hon är fullfjädrad pluggis (som jag)!:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela