Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Det Var Menat!!!

Publicerad 2008-12-04 22:25:03 i Allmänt

Har precis sett klart Ghost Wisperer och där träffade huvudrollsinnehavaren sin biologiske far, vilken sa till henne:
"- När jag och din mamma träffades var det för att det var meningen, det var meningen att vi skulle skapa ett underverk!"
Det träffade mig verkligen direkt i hjärtat...för då visste jag, åh så självklart! Det är ju därför jag och min älskade sambo träffades och sedan blev tillsammans! För att skapa ett underverk!!! Nu är hon här...och vi hoppas på, ialla fall ett till litet underverk! =)

Jag har alltid trott på kärlek vid första ögonkastet, men inte förrän jag träffade min sambo visst jag vad det verkligen innebar! För det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag såg honom! =) Att det sedan tog oss 1½ år att bli tillsammans är en helt annan historia...
     Vi träffades första gången 1 november 1997, men blev sedan tillsammans 16 augusti 1999, vilket känns helt knäppt! Ser man i kalendern så är det snart 10!!! år sedan...men, känner jag i hjärtat så är det bara något ynkligt år, inte mer! Konstigt...men, de säger ju att tiden går undan när man har roligt...och det har vi sannerligen haft!!! Jag är faktiskt fortfarande lika kär som jag var då!!! HÄRLIGT!!!!! Det är inte alla som är så lyckligt lottade!

Jag har hört många som säger att de första året med en liten bäbis är avgörande för om man ska stanna eller gå. Att väldigt många förhållanden spricker det första året med den nya familjemedlemmen pga att man "bara" blir mamma & pappa istället för de människor man var innan bäbisen kom.
     Så känns det inte alls! Vi har snarare kommit varandra närmare än vad vi var förut, om det nu är möjligt! När jag ser kärleken i min sambos ögon när han tittar på vår dotter känner jag att ÅH vad jag valde rätt! Det finns ingen annan pappa som kan älska som honom....helt sjukt!!!


(Mina två kärlekar!!!)

Detta inlägg blev ett kärleksinlägg till min lilla, men dock så UNDERBARA familj!!!
Hoppas ni därute är lika lyckligt lottade som jag! =)

Kram
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela